Tub für alles.

Allebike levererar A.Dugast snabbt och smidigt igen. Beställde i Fredags e.m och fick leverans idag. Tillägg att det är via Schenker som ombud, då är det fasen bra.

Bra att ha grejer hemma, hade en tub kvar från förra året och beställde hem 2 st till. Nu saknar jag bara reservbromsskivor och bromsbelägg av det jag vill ha nära tillhands. Har även för första gången sedan 2008 beställt hem kosttillskott, i form av sportdryck och energigel. Ska prova iallafall, det jag inte köpte hem var gainer/proteinpulver. Där vidhåller jag min smak för massiva mängder O’boy och tilltugg istället.

Har även varit och testklämt på benen lite vid Testebovallen med Persson på eftermiddagen, benen känns riktigt fina för att vara mig! Hoppas den känslan håller i sig till morgondagens Gästrikecup vid Hedåsen.

Kommer behöva pigga ben för att ha en chans att haka på någon av snabbingarna i Seniorklassen, ett halvt varv åtminstone.

3 thoughts on “Tub für alles.

  1. Du ställer nog av mig utan problem gissar jag, var till Rönnåsen ikväll och körde lite backar, usch o fy va seg gubben var ikväll :) Får väl hoppas det släpper till i morgon.

Kommentera

