Trendbrott.

Första stigkörningen avverkad.

Bryter mot varje cykelfotoregel iprincip, men det struntar jag i. Har kört stig idag, det gick bra. Den är rapp, men det kommer att bli intressant att se hur SRAM XX kommer fungera i mer lera än vad som var idag. Inte för att jag märkte något just idag men det känns som om det blir ”styrkeprovet” på något vis. Jag tänker också hålla koll på hur många gånger under säsongen jag känner mig tvungen att gå ner på andra klingan fram.

Körde uppe vid Testebovallen i cirka 60 minuter, det gick väl sådär att hitta något bra varv att köra däruppe men bitvis kunde man klämma på! Även igenom snön på sina ställen. Och sålänge ingen information om att tävlingen imorgon är inställd kommer ut, så förutsätter jag att den blir av i någon form. Väderprognosen säger +3 grader och snöfall, kan bli riktigt roligt alltså!

Har fortfarande ingen vikt att ge på cykeln, vågen som skulle ge svaret var ju som bekant inte i dugligt skick.

2 thoughts on “Trendbrott.

Kommentera

