Fortsättning följer..

En dag till med vila får det nog bli om jag ska bli kvitt denna förnimmelse till förkylning. Hoppas på comeback imorgon, hoppet är det sista som överger en!

Jag har ju stuvat om lite i träningen de senaste 4 veckorna för att testa mina gränser och detta kan mycket väl vara en konsekvens av detta testande, men det hade jag kalkylerat för. Nu återgår jag till att träna med lite bättre marginaler resterande delen av Mars och sen med ännu större marginaler i April.

Hoppas kunna slänga upp lite bilder på nya cykeln i komplett utförande under nästa vecka, om alla paket rullar in som de ska. Alla och alla, det är bara 2 st jag väntar på.

Medföljande flaskställ från Giant, det kan de gott bjuda på!

Snart smäller det..

SPELSCHEMA KVALSERIEN 2010
Omg.Dag Datum Tid Hemma Borta
1 Söndag 21-mar 16.00 Play-off – Leksand
2 Tisdag 23-mar 19.00 Leksand -Växjö
3 Torsdag 25-mar 19.00 Södertälje – Leksand
4 Lördag 27-mar 16.00 Leksand – AIK
5 Måndag 29-mar 19.00 Leksand – Rögle
6 Fredag 02-apr 16.00 Rögle – Leksand
7 Söndag 04-apr 16.00 AIK – Leksand
8 Tisdag 06-apr 19.00 Leksand – Södertälje
9 Torsdag 08-apr 19.00 Växjö – Leksand
10 Söndag 11-apr 16.00 Leksand – Play-off

Kommentera

