Ingen överraskning.

Knappast någon överraskning att det skulle vara ett totalt kaos när jag kom hem, lite fundersam till hur jag skulle lösa problematiken med sovplats och tidsfördriv, eller rättare sagt skidor på TV. När jag inte kommer åt TV överhuvudtaget.

Det finns värre.

Men sängen lyckades jag rota fram och få plats med, samt sängbordet, datorn, datorladdare och trådlös router. Behöver inget mer. Förutom lite mat i magen och ett ombyte kläder, men det har jag ju hela kvällen på mig att leta fram. Imorgon ställer jag högre krav på ordningställandet här, då är det ju fyror på schemat och Monarken är djupt begraven i kaoset.

Detta gör att det känns finare att betala sin TV-licens.

Hoppas hantwerkarna inser vikten i att bli klara här inne tills dess, gud förlåte om jag är tvungen att göra fyrorna på något annat än Monarken.

Kommentera

