Ingen kata-strof!

Det var inte katalysatorn som hade pajat på bilen, undertrycksgivaren som svajar meddelade verkstaden. Vad nu det är för något, pengar på banken för dem iallafall! Så nu ska det beställas delar och sedan bytas, sen står det även att en uppdatering av motorstyrboxen är nödvändig samt något om spjällhus uppvärmning. Det blir nog bra det!

Badmintonstickan anlände idag, fick samma känsla som när jag öppnade kinaplasten till Macbooken för första gången när jag drog upp den ur fodralet. Det är något speciellt med doften av nya saker. Fifan vad lätt den var, vilket grepp dessutom! Nu kommer jag ju bli minst 3 gånger bättre än förut. Persson har sagt att det är nollning imorgon, det ska jag och min 87 grams racket nog tvinga honom att äta upp.

Sen är det afterwork på eftermiddagen imorgon, det är hemskt lite afterworks på vårt kontor och när det väl är nåt är det bara några få som går. Men jag ska med och äta iallafall, sen gör jag nog tidig sorti! En lång träningshelg väntar, förhoppningsvis ute i fint milt vinterväder.

Nu blir det lite intervallträning för min del, sen ska jag försöka inviga PS3’an för denna vecka.

Kommentera

