Nothing going on.

Inget speciellt att rapportera idag, skulle vara framstegen på Badmintonplan då. Det tar sig! Kommer försöka fortsätta spela några gånger i månaden hela vintern, så mycket som Persson spelar ut en så får man lite flås med på köpet. Nu ska jag leta karbonsticka och sen blire powersmashar för hela slanten i framtiden, kul är det iallafall!

Spanat lite på denna karbonsticka.

Carlton Air Rage ST

”Ramen är flexibel och jämnt balanserad och ger en härlig känsla och ”touch” när man slår stoppbollar och en grym snärt vid smashar. Rackethuvudet har gjorts isometriskt och det tillsammans med den jämna balansen och att den är flexibel gör att den blir mycket förlåtande.” – RB Sportline i Avesta. (Där jag även köpte Monarken)

Beskrivningen passar mig, grym snärt och mycket förlåtande. Det som inte är lika förlåtande är priset, 1300 kronor. Lite overkill för en lattjo-sopa som jag. Men att spana lite dör man inte av, det är ju halva grejen i livet.

Hallen som vi spelar i får vi tillgång till via arbetet, bara man bokar så är det fritt fram att lira närsom! Perfekt förmån, vi märkte att de hade ett ganska okej gym där också så iår kommer jag nog inte förlänga mitt Friskis medlemskap utan köra där istället.

Det är fortsatt väldigt kallt och grymt mycket snö här, kommer snart inte ihåg sist jag cyklade ute. Hela helgen ska det enligt Yr.no ligga runt minus 19-21 grader, det är för kallt för mig det, kanske kan skarva en timme ute på distanspassen åtminstone.

Men nästa vecka ser det ut att ljusna med medeltempraturer kring minus 3 till 7 grader, hoppas prognosen håller för då blir det åka av!

2 thoughts on “Nothing going on.

Kommentera

