Sötsaks-måndag.

Pizza, socker och det dagliga fördärvet fortsätter. Ganska skönt faktiskt. För både jag om min kropp vet vad som väntar när jag kommer hem. Har hittills haft en väldigt trevlig vistelse här, träffat lite fina människor från förr, fått umgås med familjen samt hunnit med att reflekterat lite över mitt eget liv.

Om jag vore en IKEA produkt vore jag en spegel, med tanke på hur mycket jag gillar att reflektera över saker och ting. Om jag vore en hip-hoppare skulle mitt artistnamn vara Grand Reflector Jay.

Det positiva är ju att det oftast skrivs en hit eller två när jag reflekterat klart.

Kommentera

