Threshold Saturday!

Idag var det prov, försöker fortfarande hitta rätt nivåer och vart gränserna går. Ville lägga mig kring 183 bpm mot slutet av intervallerna, det är ju på det här nivåerna jag måste ligga och träna.

Dagens facit:

3x(10 min-5 min) Målet: 183 bpm (4mmol) mot slutet av intervallerna.
Watt (Medel/Max bpm)
1: 340 W (176/182)
2: 340 W (177/182)
3: 325 W (173/178)

Orkade inte hålla i på sista 10:an, men det sitter bara i skallen. Måste bli bättre på att pressa mig i de lägena! Jag är inte helt såld på upplägget ändå, men det är långt kvar och det kan vara bra att göra något annorlunda. Nu blir det pannkakor och 2 syltburkar, sedan 3 timmar distans! Finväder idag, hade förhoppningar om att solen skulle värma lite när jag stack ut huvudet vid uteplatsen, men det är riktigt kallt ute. Får se om jag kör ute en del av passet åtminstone.

Vinterland.

Sen när jag kommer hem övergår dagen till Filmlördag. Har hyrt film för första gången på ett halvår, Inglorious Basterds, Transformers 2 och Baksmällan. Invigning av Blu-Ray’en!

Kommentera

