Klenjävel.

Körde första tröskelpasset på länge idag, kände mig klen som fan, det är bra för psyket!  Jag vet inte vad jag kan räkna med för ökning i vinter, beror på så många faktorer. Hur jag tränar, hur kroppen svarar på träningen, återhämtning m.m. Lär börja göra mina juicebomber igen också om det ska bli något av mig, för talang eller genetik har jag ju inte. Färskpressad juice med dextropur samt ett stort glas oboy, det är bra skit efter träning. En ostmacka kan man nog få ner ibland med.

Uppföljningen till tröskelpasset blev 2,5 timmar distans ute i ”fin” vädret. Måste rusk och vintersäkra min cykel nu, aldrig smakat så mycket stänk som idag. I stänket kommer tänket, det är sjukt att man kan må så bra av något så obekvämt som cykling i dessa tider. Jag anser att solskenscyklister missar en del av tjusningen. Ser framemot att få pulsa genom snö och rusk.

Det är skönt att vikten pekar nedåt och vilopulsen stiger för varje dag, då är vi något på spåren!

2 thoughts on “Klenjävel.

Kommentera

