I love Sundays!

Kallt

Ingen storm idag, blev en ”frysa-sönder-fötterna” runda á strax över 2 timmar istället, lagomt. Ingen rutin i idolbilderna ännu heller, öppen mun, dregglandes och lika fager som alltid. Fegade på mig en jacka idag också, men fötterna tog mest stryk. Kom hem för 15 minuter sedan men känner fortfarande inte av deras existens till fullo. Crille var med även denna söndag, men idag var tempot lite lugnare!

Underbart höstväder likväl, aldrig ätit eller druckit så mycket på en såhär kort runda förut. 2 gels, 1 grillad med bröd och cola samt att jag tömde 2 st 750 ml vattenflaskor. Det var föreläsningen om Energimetabolism som gav inspiration till mitt ätande.

Om 2 timmar är det dags för råttutrotning på Hovet. Till det tänkte jag mig en skål rotfrukter tillsammans med Lax. Kanske en sås också. Och eftersom alla verkar dopa sig med rödbetor tänker jag också göra ett försök.

Kommentera

